Wesley
Kreder

De afgelopen 11 jaar ben ik actief als wielrenner geweest op het hoogste niveau. Mijn hele leven bestaat al uit wielrennen. En vanaf augustus 2023 heb ik helaas moeten afscheid nemen van het wielrennen na een hartstilstand. Maar dit motiveert me juist om iedereen bij bewegen en sporten te helpen. Verder ben ik vader van 2 kinderen en ik ben verloofd.

Mijn doorzettingsvermogen is altijd mijn sterkste punt geweest tijdens mijn carriere. Wanneer je het niet probeert, weet je ook nooit wat je uiteindelijk zal geven in de sport.

Wesley Kreder
11 jaar lang op het hoogste niveau kunnen fietsen
Veel renners mogen helpen naar de overwinning
Trotse winnaar van de Tour de Vendee als stagiair
Etappe in ZLM-tour
3e op NK Wielrennen 2014

Fietsen/wielrennen/mountainbike clinic. Geniet van het sporten. je hoeft niet altijd doelen te maken tijdens het sporten, zolang je eerst plezier hebt. Komt de rest van zelf zeker. Als je er maar in blijft geloven!