Meedoen als school

We kunnen niet anders dan aannemen dat ook jij kinderen in beweging wil zetten en ze bewust maken van een gezonde levensstijl. Wat dat betreft hoor je bij onze club Sporthelden op School! Daarom leggen we je uit hoe het in werking gaat.

Hoe werkt het? We laten je alle sporthelden zien die aangesloten zijn bij onze club. We geven je vervolgens twee keuzes:

1. Vul de locatie van je school in. Wij laten je dan de sporthelden zien die bereid zijn om naar jouw locatie te komen.
  2. Vul geen locatie in en bekijk welke sporthelden allemaal aangesloten zijn bij onze club. Je kunt per profiel meer informatie zien, waarna je alsnog de locatie van je school moet invoeren om te zien of de desbetreffende sportheld naar jouw school kan komen.

Ongeacht je keuze, je krijgt voor jouw locatie te zien welke data welke sportheld beschikbaar is. Voor die dagdelen kun je een aanvraag doen. Je laat jouw gegevens voor ons achter zodat wij jouw aanvraag in behandeling kunnen gaan nemen. Onze coördinator neemt contact met je op en stemt jouw verzoek met je af. Zo weet iedereen wanneer we wat gaan doen, in welke ruimte, met welke materialen, voor welke klas(sen), etc.

Valt alles op zijn plaats? Dan hebben we een match! Jouw aanvraag wordt per mail bevestigd en je krijgt uitgelegd wat we van elkaar gaan verwachten. Met als doel dat kinderen bewuster worden van het belang van bewegen en gezondheid. Daar doen we het voor!

Wat kun je gaan verwachten? De sportheld stuurt vooraf een videoboodschap op als aankondiging van zijn komst. De klas kan zich gaan voorbereiden. Op de dag zelf verzorgt de sportheld een presentatie en een clinic. Tevens maken we een beweegdeal; een afspraak tussen de sportheld en de gehele klas om te gaan werken aan beweging en/of een gezonde levensstijl. Na verloop van tijd checkt de sportheld fysiek of digitaal in. Want we willen natuurlijk weten wat de beweegdeal iedereen gebracht heeft. Met in achterhoofd: ieder kind is een sportheld!

Ieder kind is een sportheld.

Thijs Zonneveld & Vincent Luyendijk

Heb je bij voorbaat al vragen, dan kun je jouw vraag per mail sturen naar Sporthelden op School.

Aanmelden als sporter