Boersma

Hallo iedereen! Mijn naam is Stefan Boersma, ik ben een proud paralympian. Ik heb deelgenomen aan Paralympische Spelen van 2016. Ik ben 13 jaar onderdeel geweest van de Nationale selectie van het CP voetbalteam van de KNVB. In dit team spelen de beste voetballers met een motorische aandoening. Ik vind het belangrijk om mijn verhaal te vertellen dat sporten niet zo vanzelf is en dat je niet moet denken in dingen die niet kunnen maar in dingen in wel kunnen.

Denk niet in beperkingen maar in mogelijkheden!

Stefan Boersma
Ik ben trots op dat ik zolang in het team heb mogen spelen, dat ik aan veel grote toernooien heb mogen meedoen (EK's, WK's en de Paralympische Spelen)

Ik wil graag mijn verhaal vertellen hoe het is om te sporten/ topsport te doen met een beperking en de groep te laten ervaren dat ons lichaam niet alles vanzelf doet. Dit doe ik door een stuk interactieve oefeningen te doen met de groep. En waar het kan ook natuurlijk lekker te voetballen met de kinderen.