Simone
van de Kraats

Van de brugklas in Barneveld naar de beste waterpoloster ter wereld in 2023, het kan verkeren. Samen met mijn waterpoloteam schreef ik in 2023 geschiedenis door wereldkampioen te worden. In 2024 boekten we een nieuw groot succes door ook Europees kampioen te worden. Ik heb inmiddels ook de studie Finance & Control afgerond , ik ben nu bezig met de Master Managementwetenschappen en werk bij Deloitte.

Je hoeft er niet (al) te zijn om er te (kunnen) komen.

Simone van de Kraats
Beste Waterpoloster ter Wereld (2023)
Topscorer Olympische Spelen Tokyo 2020
Wereld Kampioen 2023
Europees Kampioen 2024

Tijdens de clinic wil ik de kinderen laten bewegen in teamverband. En vragen aan ze stellen waarom ze keuzes maken. Als je goed voor jezelf zorgt, komen er alleen maar mooie dingen op je pad. Dat dwing je namelijk af. Hieronder valt sporten en gezond eten.

In mijn presentatie neem ik ze mee hoe ik tot mijn successen ben gekomen? Hoe moeilijk is het om in een van de zwaarste sporten van de wereld te excelleren? Welke offers breng je voor de sport? Op een luchtige manier neem ik de kids mee in de weg naar de top.