Samantha
van Lokven

Samantha van Lokven (1995) is topsporter karate in de discipline kata (schijngevecht). Sinds haar 6e beoefent zij karate. Zij is nationaal kernploeglid van de Karate-do Bond Nederland.
Enkele belangrijke resultaten: 10-voudig Nederlands Kampioen op rij Europese Kampioenschappen Senioren 2019 (7e plaats) Oud-World Cup kampioen 2014 Kampioen van de Open Benelux 2019 en 2020
Open Luxembourg en Open Oostenrijk en vele titels op andere nationale- en internationale toernooien.

Geef nooit op!

Samantha van Lokven