Ridzerd
Punt

Ik ben Ridzerd Punt, ik beoefen het hoogspringen en bezit het Nederlands Record U18. Ik geef zelf training aan 10-11 jarigen en vind het geweldig om verschillende niveaus hoogspringen aan te leren.

“In order to fly, you have to fly high”

Ridzerd Punt
6e op het EK U18
Nederlands Record U18. 2.12m,

Ik geef zelf training aan 10-11 jarigen en vind het geweldig om verschillende niveaus hoogspringen aan te leren. Dit zou ik ook graag de kinderen in de klas willen leren.

En daarnaast hoop ik ze uit te dagen om 3 keer per week de dag te beginnen met een gezond ontbijt (denk aan yoghurt met granen) en een buikspiersetje.