Priscilla
de Vos

Mijn naam is Priscilla de Vos. Na jarenlang als topsporter geleefd te hebben, ben ik een paar jaar geleden eindeljk gaan studeren. Ik sta nu al drie jaar met veel plezier voor de klas. Na mijn topsportcarrière ben ik altijd blijven voetballen. Nu voetbal ik nog in de zaal en heb ik een nieuwe sport ontdekt: hyrox. Ik weet hoe belangrijk bewegen is, maar ook hoe belangrijk het is om daar plezier in te hebben. Dat geef ik kinderen ook altijd mee.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.

Priscilla de Vos
Topscorer van Nederland
KNVB beker gewonnen
Twee interlands voor het Nederlands Elftal
Speler in het Nederlands zaalvoetbalteam

Een clinic kan eruitzien als een (zaal)voetbalclinic met techniekoefeningen, samenwerkingsspellen, leuke beweegspelletjes of een estafettevorm met hyrox oefeningen. Tijdens mijn presentatie zal ik o.a vertellen over mijn twee “haasjes”. Als je je eerste interland speelt, krijg je een haasje. Ik heb het geluk gehad dat ik in het Nederlands elftal én in het Nederlands zaalteam heb mogen spelen (en scoren). Verder ben ik kampioen van Nederland geworden met TerLeede, ben ik op amateur niveau landskampioen geworden met RCL, ben ik topscorer van Nederland geweest en heb ik de KNVB beker gewonnen. Genoeg te vertellen, maar het liefst beweeg ik samen en sluit ik ook een goede beweegdeal af, zodat de kinderen nog lang in beweging blijven.