Preston
Stroop

Ik ben Preston uit Almere, 17, en topsporter bij schermvereniging Den Bosch. Daarnaast vertegenwoordig ik Nederland bij de U-20 categorie.  Ik geef in opdracht van Topsport Flevoland al les op scholen en dat vind ik leuk om te doen. Ik wil de sport schermen op mijn eigen manier bekender maken.

Nothing Without Gritty Bravura

Preston Stroop
Nederlands Kampioen Schermen
Deelnemer Europees- en Wereldkampioenschap Schermen

Ik vind dat veelzijdig bewegen helpt om een gezonde levensstijl te krijgen en houden. Ik wil me daarvoor inzetten, door clinics te geven en te vertellen over het belang.