Mike
Korver

Ik ben golf professional en groot sportliefhebber. Alles met een bal vind ik leuk en ik ben dan ook dag en nacht met sport bezig. Het lijkt me mooi om kinderen op school meer te stimuleren om te sporten, met de hoop dat zij net zo veel van sport gaan houden als ik!

Make sure your worst enemy doesn’t live between your ears

Mike Korver
2x Nederlands Kampioen

Ik zou graag een golfclinic willen geven, waarvoor wel een sportveld buiten vereist is.

En tijdens mijn presentatie wil ik de kinderen uitdagen en bevragen hoe zij beter kunnen slapen en meer water ipv frisdrank drinken