Danique
Kerkdijk

Ik ben Danique Kerkdijk, bezig aan mijn laatste maanden als profvoetballer. Dit heb ik meer dan 12 jaar lang op het hoogste niveau in Nederland en Engeland gedaan. Met (bijna) 10 prijzen gewonnen te hebben deel ik graag mijn verhaal. De up’s en down’s van het topsport leven. Zo hoop ik iedereen te inspireren op zowel sport gebied als op gebied van kennis en levenservaring.

Volg je hart, doe wat jou gelukkig maakt en laat niemand je vertellen dat je iets niet kan. Alles is mogelijk als je bereid bent om er alles aan te doen.

Danique Kerkdijk
Europees Kampioen geworden met onder 19
2e met Nederlands Elftal op het WK 2019 in Frankrijk
Eredivisie speelster bij FC Twente
Speelster Brighton & Hove Albion Engeland

Kinderen mogen mij hun trucjes laten zien en vertellen welke sport zij leuk vinden en hun prestaties tot nu toe. Ik zal ze ook mijn verhaal vertellen en uiteraard mooie nieuwe trucjes leren.