Meedoen als Partner

We zijn op zoek naar partners die delen in onze visie om elke dag kinderen actief en gezond te houden. Sporthelden op School verbindt topsporters met jonge leerlingen door middel van inspirerende clinics, en we willen dat jij deel uitmaakt van deze beweging. Ons doel? In 5 jaar tijd willen we tenminste 112.500 kinderen inspireren met onze clinics en beweegdeals en zo een verschil maken in hun leven.

Als partner draag je bij aan deze maatschappelijke uitdaging en ben je zichtbaar binnen onze gemeenschap en daarbuiten. We bieden een platform waar niet alleen kinderen en sporters, maar ook onderwijsprofessionals en ouders samenkomen.

Uitdaging: 500.000 kinderen in Nederland hebben obesitas en 1 op de 5 kinderen speelt minder dan 20 minuten per week buiten.

• Als stichting streven we niet naar winst, maar naar meer beweging en gezondheid voor kinderen.
  • Een landelijk platform waar aanbod en vraag samenkomt op één plek.
  • Dankzij onze Beweegdeals zetten we in op gedragsverandering.
  • We motiveren jongeren (10-15 jaar) om hun eigen talenten te ontdekken.
  • We benadrukken het belang van een gezonde leefstijl.
  • We zetten in op extra beweegmomenten voor, tijdens, na school, en thuis.
  • We verbinden met lokale sportaanbieders.
  • En dankzij onze samenwerking met Jeugdfonds Sport & Cultuur is dat ook mogelijk voor diegenen met beperkte financiële mogelijkheden.

Interesse om de mogelijkheden voor partnerships te verkennen? Geef hieronder je gegevens door en we nemen contact met je op.

Naam

Sporthelden op School is een initiatief van Thijs Zonneveld en Vincent Luyendijk. Thijs en Vincent vormen het bestuur van Stichting Sporthelden op School.

Thijs Zonneveld
Vincent Luyendijk